Obserwatorzy

piątek, 24 lipca 2015

Miła niespodzianka

Dzisiaj moja przyjaciółka sprawiła mi niespodziankę. Właściwie całej mojej rodzince, bo pyszne oscypki jedliśmy wszyscy. Nawet się nie spodziewałam że dostaniemy taki prezent, i  to z dowozem do domu;) Serki były pyszne i przypomniały mi czasy kiedy jeździliśmy do Szczawnicy do mojego taty. On zawsze kupował dla nas oscypki i witał nas  nimi w dniu naszego przyjazdu. Teraz na samą myśl jest mi strasznie przykro, bo jego już nie ma z nami, a w Szczawnicy już nikt na nas nie czeka. Dobrze że są wspomnienia...

Wracając do naszej niespodzianki. Byłam dzisiaj z mężem w Katowicach, gdy dostałam sms-a z informacją że zaraz do nas przyjedzie smaczna niespodzianka. Bardzo żałowałam że nie było nas w domu, ale była moja mama i dzieci które bardzo się ucieszyły gdy Mateusz przywiózł nam sześć oscypków. Chwile radości bezcenne i za nie właśnie i za to że Kasia o nas pomyślała jestem Bogu wdzięczna.
Już pracuję nad moimi szydełkowymi serduszkami na piku aby odwdzięczyć się sercem za serce:)


Moje serduszka wymagają jeszcze pewnych dekoracji, ale cieszę się że udało mi się je dzisiaj po południu zrobić :) i mam nadzieję że będą się podobały .

Od pewnego czasu czuję wielką radość i pokój w sercu, choć nie mam pracy, z pieniędzmi też  jest czasem krucho. Ktoś powiedziałby :"samo życie" i w pełni się z tym zgadzam. Jestem pewna, że to moje odczuwanie radości wynika z tego, że od kilku miesięcy spotykam na swojej drodze bardzo ciepłych, dobrych, wartościowych i wspaniałych ludzi. Staram się czynić dobro i wierzę, że to dobro do mnie wraca.

Najbardziej cieszę się z tego, że znowu zaczęłam  pisać blog i jest to takie moje miejsce refleksji nad życiem i nie tylko.



2 komentarze:

  1. Życzę wszystkiego dobrego!!! Śliczne szydełkowe serduszka!
    pozdrawiam wakacyjnie:)
    Natalia z Waniliowy, Lawendowy, Biały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak przemiły komentarz. Również pozdrawiam i zapraszam ponownie😊

      Usuń