Obserwatorzy

środa, 23 kwietnia 2014

Monster High

Moja córcia Ola w tamtym roku dostała lalkę z  serii Monster High. Zastanawiałam się wtedy co takiego jest w tych lalkach, że niemalże każda mała dziewczynka chce je mieć. Moja Ola stwierdziła że jej podobają się te lalki ponieważ każda z nich jest inna i nie idealna jak na przykład Barbie (cokolwiek to znaczy). Od jakiegoś czasu męczyła mnie żebym zrobiła jej na szydełko jakieś ubranko, ponieważ trudno jest coś dokupić. Większość ubranek jest na Barbie i lalki tego typu. No cóż łatwo nie było, ponieważ te lalki są strasznie chude, ale po dwóch godzinach intensywnej pracy wyszło mi coś takiego - taki mały komplecik z ala koszyczkiem na rękę.







Muszę przyznać, że ta lalka ma w sobie coś takiego że ja też lubię się nią bawić, oczywiście razem z moją Olą. Już moja córcia zamówiła sobie sukienkę dla swojej ulubienicy;) Nic mi nie pozostało jak brać się
 wkrótce do pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz